KartlandasJau ketvirtus metus organizuojamas naktinių „Le Kartland‘199“ lenktynių turnyras pamažu kerta finišo tiesiąją, po 5-ojo etapo palikęs daugybę nežinomųjų ne tik renginio dalyviams, bet ir organizatoriams. Tokios įnirtingos kovos dėl podiumo pozicijų turnyre dar nebuvo, o kai kurių lyderiaujančių komandų likimą apspręs tik finalinio etapo rezultatai.

Kartlandas
Nepaisant to, kad penktasis etapas daugumai komandų buvo gan sklandus, tačiau klaidų išvengti nepavyko. Itin greita trasa jau varžybų išvakarėse vykusios treniruotės metu davė signalą, kad čia lyderiaujančias pozicijas užsiims tie, kurie sugebės išvengti net ir pačių menkiausių klaidų. Žinoma, greitis ir kruopštumas čia nesvetimas, todėl dar kvalifikacijos metu parodytas greičiausias 23,348s. rato įveikimo laikas, kurį pasiekė viena iš jauniausių turnyro komandų „Lenktynių linija BANG“ parodė, kad tai toli gražu ne riba, prieš laukiančias – 199 minutes pozicinės kovos.

Taip po kvalifikacijos prie starto garsiajam „Le Man‘s“ bėgimui vienoje iš trasos tiesiųjų buvo išrikiuoti 15 kiekvienos komandos deleguotų pilotų, kurie turėjo apsiginti savo užsitikrintas startines pozicijas po kvalifikacijos arba atsikovoti prarastas. Ir kol vieni jų skynėsi kelią bėgdami, kiti jas užleido greitesniems starto pilotams. Taip po kvalifikacijos likę antrieji „Simple Stupid“ komanda lenktynėse startavo pirmieji aplenkdami „Lenktynių linija BANG“ komandą. Kartu į aukštesnes pozicijas pakilo ir „JGN Racing“ bei „Game of Karts“ komandos. 3-imis pozicijomis aukščiau kilstelėjo ir iš 14 vietos startavę „InSolitus racing – #Whynot“ komanda. Tiesa, tai buvo tik trumpa sėkmės akimirka, nes prieš akis dar laukė beveik trys su puse valandos lenktynių, kurių metu kiekviena komanda turėjo įveikti po 40 Joker ratų ir atlikti po 10 kartingo kartu su pilotu keitimų.

Nors iš pažiūros lenktynės atrodė gan stabilios, ne visos komandos galėjo pasigirti ramybe ir užtikrintumu. Kol vieni sėkmingai įgyvendino susiplanuotas strategijas, kitiems teko koreguoti savo planus pelnius „KTK racing division” teisėjų skiriamas nuobaudas už taisyklių pažeidimus. Taip per visas lenktynes komandos jų pelnė net 37, dažniausiai skirtas už agresyvų vairavimą ir kontaktus varžybų metu. Tiesa, vienos iš komandų sąskaita kaip mat pasipildė net ne viena, o po 5 STOP&GO baudomis, už nepasisvėrimą po piloto keitimo. Tokia, bene, skausmingiausia nuobauda atiteko sezono lyderiais laikytai  „Lenktynių linijos“ komandai, atstovaujamai Martyno Tankevičiaus. Tai kaip mat atitolino ilgą laiką aukštoje etapo pozicijoje besilaikiusią komandą žemyn.

Kartlandas
Savo sėkmę varžybose tikslumu ir atsargia taktika grindę „Palaima racing“ ir „Game of karts“ komandų nariai liekant paskutinei varžybų valandai užtikrintai skynėsi kelią link prizinių pozicijų. Taip, netrukus užtikrintai pirmose vietose atsidūrė „Palaima Racing“, o liekant paskutinėms minutėms greta jų ir „Game of Karts“ finišuoti į trasą išleidę jauniausią komandos narį – Karolį. Į trejetuką įšoko ir gan užtikrintai besilaikę „Simple Stupid“ komandos nariai, kuriems nesumaišė ir viena pelnyta Stop&Go bauda.

Žinoma, galutiniai rezultatai buvo paskelbti tik po teisėjų perskaičiuotų atliktų komandinių procedūrų. Ir nors visos komandos sėkmingai šias atliko, neatitikus svorio normatyvo paskutinės svėrimosi procedūros metu viena pozicinė nuobauda iškeliavo „InSolitus racing“ – #WhyNot” komandai. Jie liko 8-ieji. Tuo metu lyderių trejetukas nepakito. Nugalėtojais ir partnerių Dynamit, Green Prints, Pyrmolita, Ieva Gym sveikatingumo studija, Tekstara ir Auto moto parko dovanomis buvo apdovanotos – „Palaima Racing”, „Game of karts” ir „Simple Stupid” komandos. 

Taip po penktojo etapo komandų turnyrinė lentelė pasikeitė kardinaliai ir nors lyderiaujančios pozicijos neženkliai pakito, dėl turnyro podiumo finaliniame etape kausis daug komandų, kurios jau dabar turi sukaupusios vienodą taškų sumą ir šeštasis etapas joms bus lemiamas.

Paskutinėms šio sezono naktinėms „Le Kartland‘199“ lenktynėms komandos rinksis Vilniuje esančiame „Kartlande“ balandžio 20 dieną.