Jau trečią kartą „Naktinėms Le Kartland 166 lenktynėms“ į vidaus patalpų kartodromą „Kartlandas“ susirinko didžiausi šios pramogos ir sporto aistruoliai, kurių kaip jau akivaizdu nebegąsdina nei ištvermės, budrumo reikalaujančios varžybos ir čia susirenkantys autosporto profesionalai, nei naktinis lenktynių rėžimas.

Geriausios turnyro komandos titulo ir pagrindinio rėmėjo „Tėvas Racing“ įsteigtos individualios treniruotės jų sportiniu automobiliu „Nemuno žiedo“ trasoje siekti susirinko 13 komandų, kurias iš viso užpildė net 51 pilotas. Tad, susirinkusių dalyvių gausa dar kartą parodė, kad kartingo pramoga įgauna vis didesnį susidomėjimą ne tik kauniečių tarpe, bet ir už jo ribų – į varžybas dalyviai susirenka tiek iš Vilniaus, Marijampolės ar net susiplanuoja skrydžius iš Kinijos, kaip tai padarė ir komandos „APES“ narys Feliks Pavlov.

Dar iki 166 minutes trunkančių ištvermės lenktynių pradžios komandos turėjo įveikti kvalifikaciją, kuri ir lėmė kam teks palankiausios startinės pozicijos. Tiesa, ne laukiant kol teisėjas ims moti starto vėliava, bet bėgimo į savo kartingą starto. Taigi, varžybos patikrino ne tik puikius pilotų vairavimo įgūdžius, bet ir fizinio pasiruošimo. Po 20 minučių trukusios kvalifikacijos pirmosios startinės pozicijos atiteko greičiausiai ratą įveikusiems „Kartlandas United“, „GProjects“ ir turnyre pirmaujančiai komandai „Alyva.lt“ su Pauliumi Paškevičiumi ir Martynu Griška priešakyje.

Vos tik prasidėjusios varžybos pateikė ne vieną niuansą, o kartu ir netikėtumą. Neprabėgus nei 20-čiai minučių dėl sisteminės klaidos buvo skelbtas varžybų „restartas“, varžybos pradėtos iš naujo – tiesa, jau ne bėgimu, bet startuojant iš eigos.

Po antrojo starto didžiausia sėkme trasoje galėjo girtis komandos „GProjects“, „Become One“ – jie rodė stabilius rezultatus. Tiesa, tris valandas trunkančiose varžybose startas reikšmės turėjo ne tiek ir daug – svarbiausia gerai apgalvota strategija ir pastovumas. Žinoma, taisyklių išmanymas čia buvo itin vertingas, nes per 166 minutes, bene, visos komandos sugebėjo užsidirbti teisėjų skiriamą Stop&Go baudą. Bene, dažniausiai ši buvo skiriama už agresyvų važiavimą ir kontaktus su kitais dalyviais trasoje. Šių daugiausiai prisirinko komandos „Alyva.lt“ ir „Mes Nedraugaujam Racing Team“ vedama gerai žinomos autosporto mėgėjos Indrės Senkutės. „Mandagiaisiais“ save praminę ir per visas varžybas nė vienos Stop&Go baudos negavę liko komanda „NeringaFM racing team“.

Įpusėjus varžyboms pradėjo matytis ir kokių strategijų laikosi kitos komandos. Vieni džiaugėsi savo pasirinktomis strategijomis, kiti gailėjosi. Mat neapgalvota strategija ilgai besilaikiusius pirmose pozicijose pamažu vijo žemyn. Taip nutiko ir pirmos vietos ilgai kitiems neužleidusiems, praėjusių metų turnyro nugalėtojams „Become One“. Paklausti kaip pavyksta išlaikyti pozicijas negalėjo džiaugtis rezultatu: „Pamatysite kaip greitai pradėsime kristi žemyn. Dar nė pusės Joker ratų neįveikėm“. Tokiais žodžiais pakomentavo savo „sėkmę“ komandos kapitonas Ovidijus Latoža. Taip ir nutiko, galiausiai komanda liko penktieji.

Ir iš tiesų – bene, daugiausiai išlošė komandos, kurios pirmoje varžybų pusėje atliko kiek įmanoma daugiau apsikeitimų ir padarė daugiausiai Joker zonos įveikimų. Taip iš vidurinių pozicijų į trejetuką pakilo komandos „Elstila Team“, „Kartlandas United“, ir „Brazzers“. Būtent jos iki pat finišo labiausiai konkuravo dėl prizinių vietų.

Naktinių varžybų nepraleido ir patys jauniausi kartodromo „Kartlandas“ lenktynininkai. „Kartlando mokyklos“ komanda jau antrą kartą iš eilės varžėsi su patyrusiais kartingo aistruoliais ir nors kaip teigė, važiavo ne dėl pergalės, bet nenusileido ir kitoms komandoms. „Kartlando mokykla“ – finišavo 10-ieji.

Dinamiškos varžybos intrigą išlaikė iki pat nugalėtojų apdovanojimų. Nors ir buvo aišku, kaip komandos finišavo, tačiau galutinį rezultatą buvo galima skelbti tik po teisėjų išvadų. Šios galutinį varžybų rezultatą pakoregavo ir prizines vietas visiškai paskirstė kitaip. Likus dviem minutėms iki varžybų pabaigos poziciją prarado ir treti liko komanda „Kartlandas United“ (Martynas Bisikirskas, Edvardas Grabliauskas, Jonas Šiaudikis ir Tomas Aliukevičius). Neatlikus Stop&Go vienos pozicijos bauda buvo skirta komandai „Alyva.lt“ (Paulius Paškevičius, Martynas Griška ir Kasparas Skamarauskas) – taip komanda atidavė savo pergalę ir liko antrieji. Pirmoji vieta atiteko visų varžybų metu tolygų kilimą rodžiusiems komandai „Brazzers“ (Karolis Augustauskas, Julius Jankauskas, Egidijus Miliauskas). Šios komandos buvo apdovanotos etapo rėmėjų „Šaudom.lt, „XL Pizza“, „Tekstara“, „Firanto Dažai“ ir „Ieva Gym“ prizais, bei nemokamais važiavimais kartodrome „Kartlandas“.

Na, o paskutinis „Naktinių Le Kartland 166 lenktynių“ etapas vyks lygiai po mėnesio, kovo 4 dieną, kada ir paaiškės, kuriai komandai atiteks daugiau nei 750€ vertės prizas – „Tėvas Racing“ įsteigta asmeninė treniruotė „Nemuno žiedo“ trasoje jų sportiniu automobiliu.